Friday, November 6, 2009

毕业典礼

毕业典礼
落幕了
最后一次的表演
也结束了

我找了很多老师拍照。。
尤其是一位特别来宾
王碧娟老师
我永远记得他
他称赞我拿到好的成绩
因为他看见我上台拿奖
我告诉她
如果不是当年他的那十鞭
没有今天的我
她永远是我最棒的老师
她说。。那十鞭。。好值得。。
我跟他拿了一个拥抱
好感动。。
只是有个遗憾。。
全部小学同学跟王老师在拍照时
我回班喝水
没有拍到大合照
有点伤心

然后遇到mr.chan
我中一最喜欢的男老师
老老了的啊。。
他刚才跟我朋友说
我当年是一个很好的班长
一直问我为什么中二要放弃当班长
一直称赞我
其实我不是你想象中的那么好。
对不起让你失望了。。
或许也因为是要毕业了。。
多点好话咯。。

还跟很多很多老师拍照
然后我们很多人到pizza去吃东西
差不多半班的人
有点。。那个感觉。。
也可能我是坐那边的关系
说不到话?

没关系咯。。

今天的心情指数:♥♥♥ (最高五颗哦)

4 comments:

  1. Miko aka Feli...

    Of course you can't see my blog, I put it on hold ad. Maybe later on can give you guys see. But probably after exam.

    If you sometimes see anonymous people and names you don know, especially the weird names, you can be sure it's you strange little friend feli.

    ReplyDelete
  2. And the picture of you a little scary a...



    Like Ju-on..

    Goosebumps...

    ReplyDelete
  3. haha...feli...finally saw u in blog ler..
    but i think u will wrote ur blog in english right..??
    i scare i dun understand lor..haha
    hmm...i like dis pic o...
    emo emo like dat...
    and can't c my face..
    haha...

    =雪=

    ReplyDelete
  4. I write one the stuff I think most people can't understand and it's got nothing to do with english. anyway, +oil for the exams.

    ReplyDelete